Tuesday, October 25, 2011

Cinta Elysa

Elysa! kau ni kalau sehari tak nangis tak boleh ke??

haram biadap. tak pernah jumpa hero biadap macam ni. selama ni drama meleis penuh dengan hero kampung yg bersopan santun, hero bandar yg kerja koporat atau, hero muda yg perasan k-pop.

tapi kenapa aku buat post pasal Cinta Elysa? bukan aku ni penggamers tegar ke? Guardian Dota? football Manager (gg man city), dan penyumbahleweng k-pop (k-pop perverts). tapi ada naluri, ada tangkap dalam hati dengan drama ni.

barisan pelakon dia boleh dikatakan sangat kena dengan watak. Fasha Sandha yg mampu menangis sehingga biru mata hatta hanya ketika memotong bawang, Botak(bukan nama sebenar) muka mintak penampor tapi ntah mcamana masih ada taman dihatinya. abg jalal duta beras super power super spesial tempatan yang sentiasa tampil dengan imej classy dan noble ala Gandalf. serta zila bakarin yang.... .. .MILF.

apa2 hal pun aku dan semakin tangkap dengan drama2 tempatan. sudah wujud variasi. walaupun masih berkisar dalam dunia korporat melayu yang sentiasa sembang juta-juta tapi jalan ceritanya ada kelainan. guud!

akhir kata dan pesanan khas dari aril...

hai, dan.. b**h pak hang!



No comments:

Post a Comment