Wednesday, December 14, 2011

paranoia 19

nombor peberet aku mmg 19...

pasal aku dapat no19 time mula berjinak-jinak nak main bolasepak kat zaman kolej. zaman tu plak messi baru nak up dan still pakai jersi no.19. tiap-tiap petang aku akan perasan aku messi di tengah padang, 
walaupun aku main bek tengah   -__-  . 

aku tak percaya tahyul2, bacaan horoskop, maupun ramalan nasib melalui bulan kelahiran yang dianjurkan doktor fadzillah kamsah. tapi aku x dapat nafikan luck aku selalu ada bila ada kena mengena dengan 19.

masa aku test lesen L, aku fail, tpi bila repeat aku dapat kompiter no 19, pastu lulus. masa amik lesen P pun aku dapat giliran ke 19. so aku trus lulus je haritu, padahal bawak kete sampai sekarang bangang. main bola dapat jersi 19, main bangang, sepak bola ikut arah telur, stamina -99, tapi terpilih ikut rombongan bola pegi lawan antara kolej kat terengganu. ini semua konspirasi 19.

tapi aku baru je perasan

kat tempat keje baru aku nih, aku dpat punch card no19, office aku pun alamat dia no19, pastu tdi aku check kat odometer keter, jarak dari umah ke office ngam2 19 kilometer. pastu 19hb nih bos ajak ikut dia present projek dengan PM Najib. SEMUA 19....!


apa cerita nih?






1 comment: